Arbodienstverlening

Ons team

CAMACE werd in 2001 opgericht vanuit de overtuiging dat casemanagement gedreven verzuimbegeleiding een belangrijke succesfactor is voor geslaagde re-integratieprojecten en bijdraagt aan schadelastbeheersing binnen het werkgeversdomein Sociale Zekerheid. Vanzelfsprekend spelen preventie en aandacht voor arbeidsomstandigheden een grote rol in het behoud van gezondheid en vitaliteit. De overgang naar een gecertificeerde arbodienst was dan ook een kleine stap.

Ons team

Audrey Cramers

Bedrijfsarts
Mijn naam is Audrey Cramers, Limburgse van oorsprong en woon nu in Apeldoorn. Ik hou van een flinke portie gezelligheid en een goed glas wijn. Sinds 2014 ben ik geregistreerd bedrijfsarts. Graag heb ik fijn contact met mijn cliënten en opdrachtgevers. In mijn werk streef ik ernaar om zo duidelijk mogelijk advies te geven aan werkgevers en werknemers. Naast mijn functie als bedrijfsarts, ben ik ook praktijkopleider voor artsen in wording. Twee mooie uitdagingen.

Boudewijn op ’t Hoog

Bedrijfsarts
Aangenaam, ik ben Boudewijn en woon in Nieuwersluis met mijn vriendin en onze zoon. Ik sport graag. Je kan me dan ook regelmatig vinden op de padel- of golfbaan. Voorheen was ik huisarts, hierdoor ken ik de behandelende kant van een zieke werknemer. Inmiddels werk ik met heel veel plezier bij CAMACE en ben ik nog steeds blij met de overstap naar verzuimbegeleiding. Want in deze warme organisatie kan ik op een mooie manier iets betekenen voor mijn cliënten. Heb je vragen of begeleiding/advies nodig? Ik help je graag.

Claudia van der Sluijs

Praktijk Ondersteuner Bedrijfsarts en Casemanager
Goedendag, mijn naam is Claudia van der Sluijs. Sinds 2020 werk ik voor CAMACE als Casemanager en sinds 2024 ook als Praktijk Ondersteuner Bedrijfsarts.
Als casemanager ondersteun en adviseer ik met plezier medewerkers, leidinggevenden en HR bij verzuim. En als Praktijk Ondersteuner Bedrijfsarts werk ik nauw samen met de bedrijfsarts in het kader van verzuimbegeleiding. De combinatie van deze functies maakt mijn werk erg uitdagend en afwisselend en bekijk ik de gezondheid en het verzuim van onze klanten van meerdere kanten.  

Voor ontspanning ga ik graag op wintersport met ons gezin en ben ik bij aangenaam weer graag in de natuur. Tevens ben ik ook graag creatief bezig, wat zich uit in schilderen en handwerk.

Carmen van Aert

WIA Casemanager
Ik ben Carmen van Aert. Naast mijn werk ben ik graag in de fitness, bezig met yoga of doe ik leuke dingen met vrienden. Als casemanager heb ik een leuke combinatiefunctie van poortwachter begeleiding en WIA management. Ik krijg energie van advisering en uitvoering op het gebied van sociale zekerheid. Recent heb ik de opleiding Risk Management Sociale Zekerheid afgerond, ik blijf mezelf namelijk graag ontwikkelen.

Hennie van de Kraats

Procesbegeleidster
Grote kans dat je mijn naam herkent. Want ik ben één van de gezichten achter de telefoon, mail, planning en zoveel meer administratief werk binnen CAMACE. Als procesbegeleidster / medisch secretaresse heb ik voor iedereen een vriendelijk woord aan de telefoon of een aardige tekst in de mail paraat. Graag wil ik dat degene die mij ziet, spreekt of mailt, daar een goed gevoel aan overhoudt. Dáár ligt voor mij de passie in mijn werk.

Maaike van Beveren

Arboarts
Ik ben Maaike van Beveren, getrouwd en trotse moeder van twee kinderen. In mijn vrije tijd lees ik graag een boek, hou ik van dansen en begeef ik me graag in de natuur. Voorheen werkte ik als arts bij het UWV en in het verpleeghuis. Deze ervaring komt bij mijn functie als arbo-arts goed van pas. Mensen terug begeleiden in hun kracht, is mijn grote passie.

Maria van den Brink

Directeur en Senior Casemanager
Mijn naam is Maria van den Brink. Ik breng graag tijd door met mijn gezin. Voor mijn ontspanning speel ik regelmatig piano. Als directeur van CAMACE houd ik mij onder andere bezig met de dagelijkse aansturing van ons prachtige team. Het voelt als een groot voorrecht om elke dag weer onze klanten te bedienen met deze fijne collega’s. Ik ben enthousiast, ondernemend en betrokken. Deze eigenschappen komen goed van pas als ik als casemanager bezig ben met beleidsmatige opdrachten binnen het domein van sociale zekerheid.

Jochem Bosch

Arboarts
Mijn naam is Jochem Bosch. Ik kom uit Leiden en ben een fervent sporter. Ik ben in de gezondheidszorg gestart als huisarts. In mijn spreekkamer zie ik regelmatig mensen die op het werk en alle druk daaromheen door de bomen het bos niet meer zien. Ze krijgen allerlei mentale en fysieke klachten. En dat is niet zo gek. Werk is meer dan alleen geld verdienen. Het is een sociale aangelegenheid. Het geeft betekenis en identiteit. Vaak willen deze mensen niets liever dan weer ‘gewoon’ aan het werk gaan. Omdat mijn handen jeukten om deze mensen te helpen het leven weer op de rit te krijgen ben ik, naast mijn werk als huisarts, met grote tevredenheid aan de gang gegaan als Arboarts.

Ria het Jonk

Casemanager
Dag, ik ben Ria het Jonk en woon in Veenendaal met mijn man en twee kinderen. Ik hou van het buitenleven: kamperen, wandelen, tuinieren of gewoon heerlijk in de hangmat met een goed boek. Na een aantal maanden Casemanagement-ondersteunende taken te hebben uitgevoerd, kwam ik er al snel achter dat ik mij hier volledig op wilde gaan focussen. Het ondersteunen van zowel werknemers als werkgevers op het gebied van re-integratie en verzuim geeft mij namelijk veel voldoening.

Santos Thakoer

Bedrijfsarts
Mijn naam is Santos Thakoer. Mijn motto is ‘beter voorkomen dan genezen’, wat naadloos aansluit bij mijn functie als bedrijfsarts. Want ik streef er graag naar om – samen met mijn klanten – de gezondheid van werknemers te bewaken en te stimuleren. Aandacht voor het welzijn van personeel, blijft een topprioriteit voor werkgevers. Bij elk bedrijf, in welke branche ook, zijn het uiteindelijk de werknemers die het verschil maken. Zorg je als werkgever goed voor je werknemers, dan zorgen zij omgekeerd goed voor het bedrijf en haar clientèle. Zo simpel is het.

Simone van de Kraats

Office Manager
Hallo! Ik ben Simone van de Kraats, woon in het gezellige Veenendaal en ben dol op lezen, tuinieren en tijd doorbrengen met vrienden en familie.

Daarnaast werk ik als Office Manager bij CAMACE, een functie die ik met veel enthousiasme uitvoer. Mijn werk houdt me scherp en georganiseerd, en ik vind het geweldig om de spil van het kantoor te zijn, alles in goede banen te leiden en collega’s te ondersteunen. Het maakt mijn werk afwisselend en ik haal er veel voldoening uit als alles soepel verloopt!

Stefanie Henken

Casemanager
Mijn naam is Stefanie Henken en woon in Barneveld. Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin en vriendinnen. Daarnaast speel ik graag piano, houd ik van winkelen en dansen en doe ik aan CrossFit. Na een aantal jaar op het gebied van HR en verzuim binnen de zorg gewerkt te hebben, werk ik nu met veel plezier als casemanager binnen dit team, waar ik de werkgever én de medewerker binnen het verzuimproces ondersteun en adviseer.

Mark van der Staaij 

Functionaris Gegevensbescherming
Mijn naam is Mark van der Staaij en ik vervul de rol van Functionaris Gegevensbescherming bij CAMACE. Als arbodienstverlener heeft CAMACE een grote verantwoordelijk om zorgvuldig om te gaan met gevoelige informatie van zieke medewerkers. Samen met CAMACE zorg ik als Functionaris Gegevensbescherming ervoor dat jouw gegevens veilig en vertrouwelijk zijn. In mijn vrije tijd maak ik graag trektochten door de natuur, waarbij ik enorm kan genieten van fluitende vogels. Als ik thuis ben lees ik graag een boek of ben ik aan het schaatsen of klimmen.

Michel Engels

Hoger Veiligheidskundige en Arbeidshygiënist
Mijn naam is Michel Engels en ik woon met mijn vrouw en dochter in het kleine Lithoijen.

Ik ben werkzaam voor Kader Group B.V., een adviesgroep die werkt aan het creëren van een veilige en duurzame leefomgeving om door te geven aan toekomstige generaties.

Binnen Kader houd ik me met name bezig met het opstellen risico- inventarisaties en -evaluaties (RI&E).

Daarnaast mag ik, als arbokerndeskundige, ook RI&E’s toetsen in de scope van arbeidshygiëne en hogere veiligheidskunde.

Ik werk nauw samen met CAMACE om ervoor te zorgen dat organisaties die gebruik maken van haar diensten een zo goed mogelijk beeld krijgen van de arbeidsomstandigheden binnen hun organisatie én daar ook daadwerkelijk mee aan de slag kunnen.

Dionne Broere

Arbeids- en Organisatiedeskundige
Mijn naam is Dionne Broere en ik woon samen met mijn man en hond in het mooie Dordrecht.

Ik ben werkzaam voor Kader Group B.V., een adviesgroep die werkt aan het creëren van een veilige en duurzame leefomgeving om door te geven aan toekomstige generaties.

Binnen Kader houd ik mij met name bezig met het opstellen van risico- inventarisaties en -evaluaties (RI&E).

Mijn expertise ligt bij medewerkerswelzijn. In die hoedanigheid voer ik dan ook medewerkersonderzoeken uit, zoals onderzoeken naar psychosociale arbeidsbelasting (PSA).

Ik werk nauw samen met CAMACE om ervoor te zorgen dat organisaties die gebruik maken van haar diensten een zo goed mogelijk beeld krijgen van de arbeidsomstandigheden binnen hun organisatie én daar ook daadwerkelijk mee aan de slag kunnen.

Heb je een vraag of wil je graag met ons in contact komen?

Neem contact met ons op door een bericht te sturen of te bellen.