Arbodienstverlening

Ons team

Camace werd in 2001 opgericht vanuit de overtuiging dat casemanagent gedreven verzuimbegeleiding een belangrijke succesfactor is voor geslaagde re-integratieprojecten en bijdraagt aan schadelastbeheersing binnen het werkgeversdomein Sociale Zekerheid. Vanzelfsprekend spelen preventie en aandacht voor arbeidsomstandigheden een grote rol in het behoud van gezondheid en vitaliteit. De overgang naar een gecertificeerde arbodienst was dan ook een kleine stap.

Ons team

Audrey Cramers

Bedrijfsarts
Ik ben Audrey Cramers, Limburgse van oorsprong, maar al enkele jaren woonachtig in Apeldoorn. Ik ben sinds 2014 geregistreerd bedrijfsarts. Ik vind het fijn om goed contact te hebben met mijn cliënten en opdrachtgevers. In mijn werk streef ik ernaar om duidelijke adviezen te geven aan werkgever en werknemer. Naast mijn reguliere functie als bedrijfsarts, ben ik ook praktijkopleider voor artsen die in opleiding zijn tot bedrijfsarts.

Ik houd verder van gezelligheid en een goed glas wijn.

Boudewijn op ’t Hoog

Arts in opleiding tot Bedrijfsarts
Boudewijn, 34 jaar. Als oud huisarts ken ik de behandelende kant van de zieke medewerker. Inmiddels 3 jaar terug heb ik de overstap naar de verzuimbegeleiding gemaakt waarin ik meer diepgang in het contact met medewerkers voel. Sinds 2 jaar werk ik met heel veel plezier bij Camace en kan in deze warme organisatie op een mooie manier iets betekenen in de begeleiding van mijn clienten. Inmiddels ben ik één jaar in opleiding tot bedrijfsarts en verwacht deze begin 2023 af te ronden.

Dan nog iets over mijzelf. Ik woon in Amsterdam met mijn vriendin, twee katten en een kleine op komst.  In mijn vrije tijd ga ik graag sporten. Vroeger vooral hardlopen en wielrennen, tegenwoordig meer padellen en golfen.

Voor begeleiding, vragen of advies ben je bij mij altijd welkom!

Claudia van der Sluijs

Casemanager
Met een achtergrond als ergotherapeut en marketing in de technische groothandel van mijn familie heb ik nu mijn plek gevonden als casemanager verzuim.

De combinatie van een zakelijke insteek met daarbij een empathische doch doelgerichte aanpak zorgt ervoor dat ik een casemanager ben die met veel plezier medewerkers, leidinggevenden en HR dagelijks bij verzuim adviseert en ondersteunt. Ik ben ondernemend, enthousiast en proactief waarbij mijn focus ligt op het kijken naar kansen die benut kunnen worden.

Als ontspanning ga ik in de winter graag skiën met ons gezin in de zomer heerlijk de natuur in. Verder ben ik creatief wat zich uit in schilderen en handwerk.

Carmen van Aert

WIA Casemanager
Ik ben Carmen van Aert en ben werkzaam als casemanager bij Camace sinds februari 2021. Ik heb een leuke combinatiefunctie van poortwachter begeleiding en WIA management. Ik krijg energie van de advisering en uitvoering op het gebied van sociale zekerheid. Ik blijf mezelf graag ontwikkelen en heb recent de opleiding Risk Management Sociale Zekerheid afgerond. Naast mijn werk ben ik graag in de fitness, bezig met yoga of doe ik leuke dingen met vrienden.

Hennie van de Kraats

Procesbegeleidster
Eén van dé gezichten achter de telefoon, mail, planning en zoveel meer administratief werk binnen Camace! Mijn functie bij Camace is procesbegeleidster / medisch secretaresse.

Voor een ieder heb ik een vriendelijk woord aan de telefoon of een aardige tekst in de mail.

Mijn passie voor het werk ligt in het feit dat ik wil bereiken dat een ieder die mij op een dag ziet, spreekt of mailt, daar een goed gevoel aan overhoudt.

Maaike van Beveren

Arbo Arts
Ik ben Maaike van Beveren. Ik ben 34 jaren jong.
Mijn hobby’s zijn lezen, in de natuur zijn en dansen. Ik ben getrouwd en ik ben een trotse moeder van twee kinderen. Mensen die willen terug begeleiden in hun kracht is mijn passie. Ik ben een generalist.

Ik ben inmiddels 4,5 jaar werkzaam als Arbo Arts. Daarvoor heb ik als arts gewerkt bij het UWV en in het verpleeghuis.

Maria van den Brink

Vennoot, Senior Casemanager
Mijn naam is Maria van den Brink, ik ben al jaren (sinds 2004) met veel plezier werkzaam als Casemanager. Mijn HR achtergrond in combinatie met actuele kennis van sociale zekerheid hebben geresulteerd in het uitvoeren van talloze succesvolle en mooie (beleidsmatige en projectmatige) opdrachten binnen het domein van sociale zekerheid. Ik ben gedreven, ondernemend en betrokken, zowel richting werkgever als werknemer.

Als Directeur en mede-vennoot van Camace houd ik mij bezig met de dagelijkse aansturing van ons prachtige team. Het is een voorrecht om elke dag weer met zo’n mooi team onze klanten te mogen bedienen.

Mijn passies zijn mijn werk en mijn gezin en ik speel ter ontspanning graag een beetje piano.

Margriet Koers

Office Manager
Als Office Manager ondersteun ik met veel plezier de Directie en mijn collega’s op het gebied van financiële administratie, management info, inkoop, IT zaken, etc.

Naast het werk bij Camace mag ik graag met vrienden en vriendinnen afspreken of met ons gezin eropuit trekken. Daarbij  wandel ik graag door mooie steden / gebieden, genietend van hetgeen daar geboden wordt.

Daarnaast hebben we een jonge hond die graag wandelt en waarmee we op cursus zitten.

Tuin en huis hebben ook aandacht nodig, zodat ik vaak met de handen in de grond zit of met de inrichting zit te schuiven om het allemaal naar wens te maken.

 

Rob Bakkenes 

Vennoot
In 2001 heb ik Camace mede opgericht. Met voldoening stel ik vast dat Camace zich de afgelopen 20 jaar ontwikkeld heeft tot een betrouwbare en professionele dienstverlener binnen het domein van de sociale zekerheid. Naast het dagelijks management, ben ik betrokken bij de deskundigheidsbevordering van onze professionals en geef ik sturing aan het WIA-team. Ik reis graag en ben een liefhebber van de Spaanse cultuur.

Santos Thakoer

Bedrijfsarts
Mijn naam is Santos Thakoer, werkzaam als bedrijfsarts en sinds 22 jaar actief in dit vak.

Het is mijn streven – tezamen met mijn klanten – de gezondheid van hun werknemers te bewaken en te bevorderen, tegen de achtergrond van het principe “voorkomen is beter dan genezen”. Aandacht voor het welzijn van de werkende mens binnen organisaties, blijft een topprioriteit voor werkgevers. Voor elk bedrijf, in welke branche ook, geldt dat het uiteindelijk de werknemers zijn die het verschil maken. Zorg je als werkgever goed voor je werknemers, dan zorgen zij omgekeerd goed voor het bedrijf en haar clientèle; zo simpel is het!

Heeft u belangstelling of wilt u meer informatie?

Neem contact met ons op door een bericht te sturen of te bellen.